torsdag 15 maj 2008

Vårfest

I tisdags var det dags för vårfest på LillTrolls avdelning. Då bjuds det på sång och vernissage, efter det fika i gräset. Så mysigt, blir som vanligt tårögd när barnen klämmer i för fulla muggar för att överrösta varandra, så söta! Det här året hade de tur med vädret, brukar alltid regna annars när de har sin fest, men nu var det så skönt i solen! Här kommer såklart lite foton...

I onsdags var jag och 3 tjejer till iväg till UllaBulla. Den här gången blev de besvikna på mig... vann inte den här gången...;) Den som handlar för mest vinner, shopaholic som man är, brukar det var jag men nu kom jag sist! (Snyggingen är iaf nöjd...) Men jag tycker inte det var så dåligt ändå 2700, när man egentligen inte skulle ha något är ju inte fy skam....;) Tyvärr missade jag Beckis match, de vann med 6-0, och stumpan gjorde ett mål, hennes första!!!
Så här glad blir man då:

Idag har jag som vanligt varit i Lidköping,hos arbetsterapeuten, hade det inte varit för att jag hade lunchdejt med Lilleman och Memi efter så hade jag inte åkt in. Men nu var det ju värt det när jag fick träffa dem, äta och fika gott (och gå i några affärer såklart...).
Nu är jag väldans trött, men kanske inte är så konstigt när jag gick upp 4.45 igår och sovit dåligt inatt, får lägga mig och ta igen det nu...

En sista bild från vårfesten på hela Tjejligan i kompisgungan:

Kram kram!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga vårbilder!

Anonym sa...

Jag vill att du skriver mer inlägg, och lägger in fler bilder Linda :D KRAM! / Amanda