måndag 12 maj 2008

Idag igen...

Uppdaterar idag igen, vad har hänt.....

Idag har jag och LillBus haft besök av en liten pirat och hans mamma.
De hade med sig Ben & Jerry-glass. Så nu har jag äntligen fått smaka på det, den fick med beröm godkänt, var riktigt god!
Tack Sötnosar!


Busan blir så mjuk och gullig när hon försöker få igång Lilleman. När han var mindre blev hon ju tillsist arg när han inte "svarade".
Idag så tog han för sig lite och då blev hon först lite förbryllad, men sedan var det riktigt roligt. Så länge han inte fick grepp om hennes leksaker....

PannaPanna har idag varit här och gett mig en underbar överraskning. Jag ÄLSKAR överraskningar och specielt denna. Massor av kramar och pussar till dig vännen!!!

På eftermiddagen var det dags för LillTrolls 4års-kontroll. Det gick väl sisådär... eller rättare sagt inte alls. Hon kände inte alls för att göra det Maria och Viktoria bad henne om, så det var bara att boka en ny tid och hoppas på bättre tur den dagen.... Väl hemma förklarade hon att hon hade blivit blyg för tjejen med mörkt hår (Viktoria), men nästa gång skulle hon göra det, om inte pappa var med!?! (Han nekade glass när vi kom ut från Bvc...;) )
En bild på vår viljestarka 4-åring:

Ikväll har jag dessutom varit så redig att jag varit iväg och tränat, BodyPump blev det idag. Det var riktigt skönt faktiskt (jag lovar er, Memi och PannaPanna det är skönt ;) )Så nu är jag härligt trött så det är nog bäst att jag passar på att lägga mig då!
Avslutar med en rikitgt god puss!Natti natti och puss på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallå! Den smälter då!!
Fast Memi kanske inte tog med glassen från London kanske.. ;)
Puss&Kram