söndag 11 maj 2008

UNDERBAR HELG

Ni måste hålla med om att det har varit en helt ljuvlig helg!!! Här har det njutits i fulla drag.

Vi har fått rå om Papsen lördag och söndag, Mamsen och SysterYster var uppe i Stockholm. De var på öppethus hos Kusinen Polis och idag "fick" mamma en av sina födelsdagspresenter, Lyxkur på ett Spa i huvudstaden. Hemma har vi gottat oss i solen. Snyggingen och Svärfar har kört jord/sand till mammas och pappas tomt. Ett lass tippade de av här hos oss som vi ska ha till sättsand när vi lägger plattor till uteplatsen, tills det blir gjort är Tjejligan nöjda med sin nya sandlåda... Eftersom Snyggingen har varit ute och kört Lille John så har pappa fått tillgång till hans Pärla här hemma....På kvällen gick vi fram till Gatuköket och åt sallad/pizza på uteserveringen, de stora killarna tog varsin öl. Det kändes riktigt kontinentalt, sitta ute till kl 23 den 10 maj...! Glömde att ta kort även om kameran var med, men ett foto på vägen dit blev det iaf: Idag har de forsatt att köra sand och vi har hållt ställningarna här hemma. Inte riktigt varit lika mycket i solen idag eftersom jag brände upp mina armar igår.....Men korta stunder har det allt blivit, Busan älskar att vara ute, känns spännande och läskigt att gå barfota i gräset!Sedan har jag och de minsta töserna gjort våra fossingar iordning för sandalerna... Vi har även hunnit med en liten "utflykt". Sessan är så stolt nu när hon lärt sig cykla utan stöd hjul. Så mellan-tjejorna fick cykla och vi promenerade till lekplatsen. Där de skulle visa oss vad det har lärt sig, hänga "kväväck" som Sessan kallade det...
På vägen hem cyklade de i förväg och stannade så redigt vid övergångstället och väntade på oss som vi lärt dem. När vi kom närmare såg vi att det stod och studsade och skrek att vi MÅSTE skynda oss. Gissa varför..... Under tiden var Becka och Petro hemma och passade Busan. Samtidigt spelade de såklart Guitar Hero: Becka var så redig i kväll när vi var själva hemma, hon cyklade iväg och handlade lite som saknades i kylskåpet. Hon är så stor nu min lilla täva!!!! Min gamla kamera har fått ett nytt liv nu...riktigt roligt att fota.... Tänk om jag hade haft.... jaja ni vet!

Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder :) Det är så kul när du lägger in så många dessutom! KRAM / amanda

Anonym sa...

Nu får jag börja titta in här lite oftare. Vad ni hinner med mycke. Jag ska försöka att bli lite mer som DUUUUU!
Tack för tårtan, Du är bäst.
Kram Anna