söndag 9 mars 2008

Ska bli bättre..

eller iallfall försöka skriva lite oftare, det blir så mycket man missar att skriva om annars. Här kommer iaf bilderna på utbygget utifrån, som jag lovade förra gången:


Ifredags så var Lilleman här igen, hans mamma med såklart. Då passade jag inte bara på att tjuva till mig lite snosning utan tog lite kort oxå:

Glömde att skriva om förra fredagen när de var här så ammade Memi Lilleman och Sessan stod och såg på länge.... Tillsist kom hon fram till mig och sa: -Mamma kommer du ihåg när Olle var liten....
-Ja vaddå menar du? svarade jag.
-Då fick ju vi hålla honom, muttrade hon fram och så sneglade hon lite snett på Memi...
Tyckte nog att hon var snål med den lille godingen. Tillslut fick hon iaf hålla honom och hon satt så redigt:




Veckan och helgen har rusat förbi som vanligt, har hunnit med lite tid i pysselrummet. Fick sällskap av mellantöserna, hann fånga Lill-Troll på bild:




Nu när jag har bloggat ett litet och lagt ut en del foton på mina änglar, upptäcker jag att min stora tös inte är med på alls många foton. Men så är det väl när man har en Tweenie hemma, med alla aktiviteter och kompisar så ser man inte mycket av henne här hemma. Men då rotade jag upp lite gamla foton på min Stora tös, här är bilder från när hon var ca 6 år, nästan lika stor som Sessan är nu... Dags att krypa till kojs igen, den här veckan har mycket spännande att ge. Imorgon bär det av till sta´n först och sedan på em/kvällen åker jag med en blivande brud och kollar papper till deras inbjudningar. På tisdag ska jag titta på brudklänning med en annan blivande brud, det ska bli sååå kul båda sakerna, älskar sånt här!!! Sedan blir det Pianokonsert, Pingistävling, besök i skolan med Sessan, besök på sjukhuset mm mm. Så den här veckan blir nog inte långtråkig!

Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin sida du har Linda....Det är ju underbart att läsa och se alla fina kort på nära och kära.....Jag bara älskart/Kram Misa

Anonym sa...

hej hej :) Vill du byta till blogg.se menar du . och designa därefter?

Puss och kram / amanda