måndag 3 mars 2008

Prestationsångest...

får jag och blir avundsjuk (riktigt äkta svenskt avundsjuk...;)) blir jag när jag surfar runt på min "lilla" bloggrunda. Har en hel del inredningsbloggar mm som jag kikar in på dagligen och samtliga har underbara hem, snyggt inredda och sååå välstädade, ändå arbetar de hela dagarna, har barn några av dem har till och med hund (några av dem), bloggar varje dag och tar fantastiska foton. Varför kan då inte jag....?!

Men det blir nog andra bullar när bygget blir färdigt tror ni inte det?


Mycket och inget har hänt sen sist (det blir ju lätt så när det går länge mellan gångerna!).

I fredags var vi på bröllopsplanering hos Fina och Fränberg. Jag, Snyggingen, Memi och Jonas ska ju vara Toastmasters på deras bröllop (huuu vad jag är nervös!!!) Men det blir riktigt goda drinkar som serveras så det ordnar sig nog ;)

I lördags var jag och PannaPanna i Borås, på Magnolia. och då bröt jag köpstoppet lite... eller kanske lite mer än lite... men jag har ju varit duktig hittills! Det var mysigt!

Söndagen så var det hemmadag, vi pysslade lite med allt möjligt och det var riktigt mysigt!

Idag har jag varit i Lidköping, ätit frukost med Memi och Lilleman.
Gissa vad, jag fick ett riktigt stort gudomligt leende av honom, så ljuvligt söt! Önskar jag hade haft med kameran då så ni hade fått se. Men det går så fort, han har blivit så stor, märker det nu helt på ett annat sätt när det inte är ens egna.

På vägen hem svängde vi in och köpte lister till tv-rummet så nu kanske det börjar snickras igen, hoppas hoppas!

Tänkte visa lite bilder idag på när utbygget växer fram:



Är det fint väder imorgon kanske jag kan ut och fota så får ni se hur det ser ut nu!

Nu är det här inlägget långt nog ;)

En sak till bara, jag har bokat in mig på ett pass imorgon, applåder!!!!!

Natti natti på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att lilleman ler åt dig, han blir glad över att se dig - precis som hans mamma!

Anonym sa...

gud vilken fin blogg du har!! och du, att ha öppna hjärtan och öppna famnar som du och din underbara familj alltid har, att ha ett hem med så otroligt mycket själ i som ni har, det betyder mer än vartenda perfekt inredningsdetalj i världen. men jag vet, visst blir man avundsjuk på alla de där vackra hemmen ; ) ses på tisdag!!