fredag 8 februari 2008

Mot Göteborg!




Imorgon ska jag och Snyggingen åka till Göteborg. Jag fick biljetter till Melodifestivalen i julklapp (schlagerfreak som jag är ), så nu är det äntligen dags. Vi ska bo på hotell och mysa på tu man hand, barnen hämtades redan ikväll. Först njöt vi av lugnet sedan måste jag erkänna att det ekade tomt här hemma utan våra Sessor, men det är skönt att veta att de busar järnet med morfar, monstret och Simon ute på stugan.
Tebax till vår Göteborgsresa, har skrivit ut en hel lista med inredningbutiker jag vill besöka när vi ändå är där, får se hur länge Snyggingen står ut. Måste ju passa på och shoppa, shoppa, shoppa innan söndag när köpstoppet börjar....
Har en gedigen lista med måste ha saker från Ikea oxå....såklart! Redovisar när vi kommer hem! Efter en härlig shoppingrunda ska vi bada jacuzzi på hotellet, äta en god middag och gå på Melodifestivalen!!! Yippie! Och innan vi åker hem på söndagen ska vi till Ikea.
Vilken underbar helg jag har framför mig!!! Tack min älskade Snygging för en perfakt julklapp! Puss på dig!
Så trevlig helg på er allihopa, vi hörs!
Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att ni får en underbar helg och att ni passar på att mysa riktigt. Vi hörs imorgon
Kramar Anna