onsdag 6 februari 2008

Världens bästa bloggare...

är väl inte dirket jag men jag försöker iallafall... Skam den som ger sig.


Så många foton hemifrån har jag inte heller ta´tt (men det kommer). Hade jag haft den bättre kamera, dåååå hade jag nog redan lagt ut massor av bilder ;) (tips till alla, jag fyller ju 30 i år!, fast kan jag egentligen vänta så länge...)


Dagarna sedan jag skrev sist har susat förbi. Igår var vi hemma hos allra käraste SysterYster och möblerade om, hade jag som sagt haft en bättre kamera så hade ni säkert fått sett bilder från henne också. Det var mysigt!

Och i måndags var jag hos min kära Tvillingkusin Memi och hennes lilla underverk Lilleman och våldsgästa hela dagen. Satt och snosa bebis så gott, mina har ju blivit stora, helt plötsligt så bara! Och så fick jag ett paket (bland det bästa jag vet o få paket!), det var en en ifyllnadsbok "Personligt", älskar ju sådant typ som "mina vänner"-böckerna fast en hel bok att fylla i själv om mig själv, UNDERBART! Tack snälla Memi!!!

Lägger ut lite bilder idag iallafall, när Tjejligan träffade Lilleman för första gången. Busan gjorde några tappra försök att få igång honom, när det inte gick var han måttligt intressant. De stora töserna mös dessto mer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej älskade tvillingkusin!

Det är jag som ska säga tack till dig, för allt som vi fått och allt som du gjort när lilleman kom! Älskar om dig! /M