måndag 11 februari 2008

Underbar helg!!!

Helgen har varit hur bra som helst, helt ljuvlig!
Nu har jag äntligen fått vara på en melodifestival, även om startfältet kanske inte var det bästa... men stämmningen var på topp! Det var gôr-kul!
E-type och pudlarna gav ju klart den bästa showen och detta gör ont att erkänna men hur mycket jag än försökte stå emot gungade jag med i Christer Sjögrens låt. Andra gången sjöng till och med både jag och Snyggingen med!!!
Dagen var helt underbar, vi strosade runt och mös på stan. Fick gå i ljuvliga affärer som Village, Designtorget, Granit, Iems, Arkivet mm, ni förstår väl att lyckan var total! Sedan åt vi god mat och åkte till hotellet, badade och tog det lugnt innan det bar av mot Scandinavium.
Om ni undrar om jag shoppade innan köp-stoppet så kan jag väl erkänna att det blev lite grann:
Det ska bli kul när vi får upp allt på sin plats (då kanske jag kan ta lite foton ;) )


Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad glad jag blev av det här inlägget!!!! :) Härligt att höra att eran helg blev så underbar (speciellt när er senaste helg på hotell inte blev fullt så lyckad.. Hoppas du fick njuta av hotellfrukosten nu iallafall.)
Och vad läckert det kommer att bli med dina nya inköp.

Ni är otroliga, hela familjen. Jag är lyckligt lottad som har er i min familj.
PUSS & KRAM