söndag 17 februari 2008

"Foto-söndag"

Den här helgen har varit en riktig kalas-helg! I fredags var det ju som sagt tjejkväll här, så Beckis hade tre tjejkompisar här och de bastade, pysslade och fnittrade...en hel del. Samtidigt var Äcklet och frugan här (skojade bara, T&L menar jag ;), puss på dig! ) och vårat goa Gudbarn. På lördagen var det kalas hos Mormor N, där det blev god mat och kakor. Och idag har vi varit på kalas i Falköping hos min kusin som fyllde meningslösa 19 (som han själv sa...;))
Där fick vi oxå god mat och en riktigt smarrig tårta!
Så ikväll har vi inte gjort många knop, Snyggingen har kollat på Wallander och jag har suttit och kollat på gamla kort i datorn så här kommer nu "några":

Om ni undrar vem Busan har fått
minen av ser ni det här:
Monstret(SysterYster) & Sessan

Hela Kolonin...;)


Hela Familjen på Nyår!


Vinterfoto på Sommarstugan (fotat av min bror)


Lilleman!



Trollet, Sessan och vårt Gudbarn Tilda!

Nu är det dags att krypa till kojs, imorgon ska jag till frissan, får se om jag hittar på något spännande den här gången!

Nattikramar!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej på dig :)
ÄNTLIGEN kan en annan också hänga med på vad som händer i metropolen Götene :) Tycker byn har saknat något, fram tills nu dvs. :) Har du slagit Schulman bröderna än i antal unika träffar på sidan per dag, kan inte vara långt kvar nu :)

Skojar bara, men det e en fantastiskt fin sida, roligt skrivet och lätt läst. Du har ju talang för detta Linda, vad roligt :) Minst en trogen läsare har du lyckats fånga iaf...
Kram på hela familjen från Kiss-Ola

Anonym sa...

Jisses, det är en av de bättre korten som tagits på mig, jag fastnade ju iallafall på bild... Jag ger ju verkligen mitt smeknamn det rätta ansiktet.
Underbara kort för övrigt, du kan ju du med :)
<3 Puss & Kram