torsdag 14 februari 2008

Alla Hjärtans Dag!!!

Den här tjusiga buketten fick jag av Familjen på Alla Hjärtans Dag, ingen som kan lista ut vilken en av mina favoritblommor är vá?!


Hjärtat i buketten fick jag av Sessan 7.30 imorses, den hade hon gjort på dagis och knappt kunnat hålla sig tills idag innan hon gav bort det. Som middag åt vi en riktig Gourmet-mat; stuvade mackaroner och falukorv. Men det är ju favoritmaten hos övriga familjen. Annars har det inte hänt så mycket här hemma, vi har mest myst.


Hämtat hem stora tösen som varit hos en kompis i Tidaholm. Igår var hon på Disco där och imorgon ska de ha Tjejkväll här hemma, med bastu, Singstar och film, är verkligen Stora Tjejen nu!!! Lägger ut lite fler bilder från dagen (visst behöver jag en ny kamera?!) Ingen proffsfoton direkt, kikar ni in här så får ni se några av min brors foton, han kan ta kort han!!! Han har också en Blogg fast han inte vill kalla den det (Förlåt Lillebror), där han oxå lägger ut lite foton. (Men han har oxå en riktig kamera...jag tjatar väl aldrig! ;) )

Kram kram på er alla!!!



1 kommentar:

Pannapanna sa...

Hallå tjejer!
Hoppas att ni har det bra.
Jeppe här tycker att ni är gulliga på bilden.
Kramar Från mej och mamma