tisdag 19 februari 2008

Busan!

Idag kommer det att handla om Busan!
För det är ju dagen då hon hade fyllt ett år ,om hon hade stannat i magen och inte bestämt sig för att komma ut 14 veckor för tidigt.
Det var en riktigt otäck resa vi var med om (som nu inte riktigt känns som verklighet) men allt har ju bara gått bra.
Dagen har vi tillbringat med Memi och Lilleman som var här och hälsade på. PannaPanna var här med paket på morgonen, men som med alla barn var pappret och snörena roligast (jag älskade iallfall innehållet och chokladen som jag fick, tack vännen!, men du ska inte skämma bort oss så!) T&L var här en sväng, dessutom var jag och Monstret iväg och tränade lite. Trots att jag stretade emot var det riktigt skönt, tur att du finns SysterYster och piskar på mig lite....

Så idag blir det ännu fler foton, på vårt minsta charmtroll:





Nu ska jag krypa upp i soffan och köra min "lilla" bloggrunda innan det är dags för sängen!

Kram kram!

Inga kommentarer: