måndag 23 februari 2009

Ny vecka

Så var helgen över, det bara svischar till så är den förbi.

I fredags kväll var vi ute på resturang och en riktigt god middag med andra hälften av kolonin. Det är knappt att jag kan med och erkänna men istället för att fortsätta ut och svira (till Scotts...) tog vi beslutet att åka till Maxi köpa godis och fortsätta hem till soffan. Jo jag vet jag fyllde 30 i somras men att det skulle gå så fort utför, trodde aldrig att JAG skulle prioritera sömn istället för fest när man var barnledig.... men nu är jag där och så skönt jag sov och vad ljuvligt det var med sovmorgon!!!
I lördags insåg vi att vi har blivit riktiga engagerade föreningsföräldrar för på fm var Lars iväg och ledde mellan-tjejornas fotboll. När han kom hem var det en puss i hallen och jag for iväg till Sessans simgrupp som jag är ledare i, tänk när alla 4 är igång på riktigt.... På kvällen var det mys framför Melodifestivalen, eller ja jag, Lars och Sessan mös i soffan ( Becka var hos R), Trollet och Busan dansade och spelade luftgitarr tills de stupade.

I söndags när vi gick upp (barnen hade ju varit uppe "lite" tidigare) så att Busan sett till att huset var lite sötare... sockerkaret var tömt i hela köket och sockerbitarna var uppätna (de som inte var nerpillade i brödrosten)....
Visst är det underbart med barn!!!

Imorgon ska jag till Kusinvitamin på "homeparty", jag har ett litet prblem bara... Det ska säljas inredningsprylar (som vi alla vet att jag är sjukligt svag för) och jag har köpstopp!!!! Hur ska jag lösa detta?! Men om jag beställer imorgon tar det säkert en vecka för leverans och så har man säkert någon dag på sig att betala och då är ju februari slut. Då måste jag ju kunna handla, eller?

Idag avslutar vi med bilder från två födelsedagar som fallit bort under "bloggpausen".
GRATTIS MINA GODINGAR!!!

Natti natti på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att vakna och läsa vad som hänt hos er, du är så duktig.Kanske det blir lite roligare att betala räkningar nu.
Kram från mig

Anonym sa...

Vad roligt att du är med och tävlar. Lycka till och ha en trevlig helg! Kram Sandra

Camilla sa...

Tack för ditt besök i min blogg! Jag har lagt in en bild och en liten förklaring på blending tool i min blogg. Kram Camilla