fredag 20 februari 2009

Det är väl bäst....

att skriva ett par rader som jag har lovat men det blir nog bara svammel... Huvudet är inte riktigt med idag.

Har hunnit pyssla lite med barnen nu innan de åkte upp till farmor iallafall. En timme gick det innan tålamodet tryte, både på mig och barnen men den timmen var himla mysig!

Den här hösten/vintern känns som om vi har provat på varenda bacillusk och vart enda virus som går att hitta, det har varit riktigt påfrestande. Detta var första veckan på väldans länge som alla har varit på sin/sitt skola/dagis/jobb.

Jag har precis bläddrat igenom högen med foton vi framkallat, ca 300 st. Och jag kan inte annat säga än att JAG LÄNGTAR EFTER SOMMAREN!

Foton från hösten vintern kommer snart, jag vet att jag skrev att när jag fick min nya kamera skulle detta komma massor av foton. Det är bara det att det går plats så många i kameran så den behöver ju aldrig tömmas ;)


Puss på er allihopa och ha en mysig helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bjällerklang! Äntligen! Vad rligt att du är igång igen! Kramis

Anonym sa...

Kul att se att det händer något.
Kram från mig.....

Anonym sa...

eloge till dig min käre syster. tycker det är riktigt mysigt att läsa trots jag bara finns ett par stenkast bort numer. pussåkram

Anonym sa...

ÅH vad roligt att du skriver Linda. Menade inte att stressa dig i förra inlägget.Förstår mycket väl att det måste vara svårt att få till det att hinna med att blogga som fyrabarnsmamma :-)
Kram Misa