fredag 30 maj 2008

Ytterligare en vecka....

Nu har det gått en vecka till, hur långsamt det än känns under veckan så känns det som om den har swischar förbi när helgen kommer. Hur går det ihop?!

Den här veckan har det varit vårfest på Sessans avdelning, i "Sjumila-skogen". De har haft temat Nalle Puh och hans vänner den här terminen och under festen så lufsade Tiger ut ur skogen och tog med barnen till sin hinderbana. Barnen blev överlyckliga och det var så mysigt.
Som vanligt så kommer det här foton från kvällen:

Så härligt att sitta ute i gröngräset, lättklädda och fika. Äntligen är solen och värmen här!

I veckan har även stortjejan praoat på ett fik här:

Och självklart var LillBus och Lilleman där och fikade..... Okej då, lite arrangerad är bilden, stackars Lilleman fick bara sitta och titta när Bus njöt av sin glass... för hon njöt verkligen! Så här lidande var han ;)

Jag har oxå hunnit med ett biobesök med Mamsen, Papsen och SysterYster, Indiana Jones. Efteråt gick vi ut och åt. Mysigt mysigt.
Idag har jag varit i stan med största och minsta tösen. Jag var hos frissan och så shoppade vi lite, så Beckas skolavslutnings-klänning är redan köpt! Så skönt!
Becka shoppade allt lite själv oxå, har sparat pengar ett tag nu för att köpa en egen kamera. Så det slog hon till på idag, så lycklig! Mamma det känns som om jag drömmer, sa hon innan hon gick och la sig.
Imorgon är det dags för klassfotboll, så fram med solkrämen och banderollerna, här ska hejas!
God natt på er och sov sött!

2 kommentarer:

A home far away sa...

Vilka intensiva dagar du haft! Mysiga kort på barnen:_)
Jag var också och såg Indiana JOnes filmen för ett par veckor sedan jag gillade den:_)

Må gott
Kram Gunilla

Anonym sa...

Ja, dagen i sheerwoodskogen var himla mysig.
Men jag måste vara här å pekpinna igen - du uppdaterar dåligt. Jag vill läsa mera - å det måste inte vara foton i varje inlägg. JAg tycker om att läsa ändå.
Älksar dig massvis. pussåkram