lördag 3 maj 2008

Ensamma hemma

Det verkar som om det är på helgen det blir uppdaterat här, men det är ju bra att det iaf blir det någon gång.

Nu är jag och LillBus ensammma hemma resten av familjen är på kalas hos min yngste kusin, GRATTIS PHILIP, från oss som fick stanna hemma!!! Hoppas du fick många och bra paket!

KALASFINA TJEJOR!

Busan har varit febrig i några dagar och idag vaknade hon med massor av utslag över hela kroppen, piggare än på några dagar men fortfarande inte 100% så vi tyckte det va bäst om hon fick vara hemma. Tråkigt men men så är det ibland.


Inte så roligt att vara sjuk, men får man göra som man vill så....
(blivande bloggare...)


I veckan har det varit dansavslutning för barnen på folketspark.

EN HIPHOPPARE & 2 SUPERHJÄLTAR!
Det var så duktiga och modiga, som vanligt sitter jag helt tårögd och grymt stolt i publiken!
När varje grupp gjort sin show kom ledarna och delade ut varsin ros till dem, det gjorde tjejorna ännu stoltare!




Det har varit två kalas till i veckan ett för Maja och ett för vår gamling, Moffe fyller 14 år .


Grattis vår Goding!




Snyggingen har kommit igång och snickra igen! Yippie! Nu hoppas vi att det snart blir färdigt...


Hepp dags att återvända till tvätthögarna, helt otroligt vad tvätt man har (nej vi har inte för mycket kläder...;) )

So long på er! Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh! Här har vi nog mitt favoritinlägg... Klockrent kort med Nellie i diskhon!! :)
Å hälsa tjejerna dom var grymt duktiga på scenen, alla tre. Å du får se till att skaffa facebook nu kära syster, för där har jag lagt ett par av bilderna jag tog på Sloffsans 14-årskalas.
Puss på dig, <3

Anonym sa...

Philip tackar för sina paket, han är jättenöjd. Du fick väl del av födesedagstårtorna jag skickade med Lars hem? Eller åt han upp dem på vägen hem? Ja du Linda, den där tvätthögen du pratar om idag..... Har du tänkt på när tjejerna blir tonåringar? Jag har EN tonårstjej och en tvättkorg räcker nästan inte, och då tvättar jag varje dag ändå.... (ville bara förvarna dig) Kram Misa